.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طلسم المپیک را یک مازندرانی شکست
در مرحله‌ی رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پکن، «مراد محمدی» قهرمان مازندرانی سال 2006 جهان مقابل «سلیم خان حسین اف» از جمهوری آذربایجان قرار گرفت که با پیروزی مقابل این حریف، موفق به کسب مدال برنز شد...

در مرحله‌ی رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پکن، «مراد محمدی» قهرمان مازندرانی سال 2006 جهان مقابل «سلیم خان حسین اف» از جمهوری آذربایجان قرار گرفت که با پیروزی مقابل این حریف، موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش شمال نیوز، مراد محمدی وقت قانونی اول را با حساب 2 بر صفر و وقت دوم را نیز با حساب 2 بر یک به حساب خود به پایان رساند تا به مدال برنز دست یابد .

پیش از این کشتی گیر دیگر کشورمان، «عباس دباغی» در وزن 55 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شده بود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حامد خلیلی ازنی 29 مرداد 1387
حالا به این آقیان بفرمایید قرار بود وقتی تیم فوتبال به مازندان بدهند چه نامردی کردن.به قم قزوین و همدان که به اندازه تعداد انگشتان دست بازیکن فوتبال ندارند تیم فوتبال هدیه می کنند در سئول شیر مرد مازندرانی آقای عسکری محمدیان درخشید و تنها کسی بود مدال گرفت در سیدنی هم مثل الان شیر مردی دیگر بنام حسین توکلی راه را باز کرد وحالاهم این سید ساروی نور امید به اردو آورد.همه را ندیده بگیرید و همین طور در حق مردم مازندران نامردی کنید تا ببینیم خدا چه می خواهد.
جعفر قربان پور 30 مرداد 1387

با احترام
موفقیت کسب شده توسط پهلوان سید مراد محمدی در المپیک که نشان از شجاعت و غیرت مردم ساری دارد را تبریک می گویم . مردم ولایتمدار ساری در همه عرصه های علمی ، سیاسی ، فرهنگی و ورزشی توانمند می باشند و می توانند از عهده مسئولیتهای مهم کشور برآیند .
با تشکر و آرزوی تداوم قهرمانیهای جوانان عزیز ساروی
جعفر قربان پور - قهرمان شنا کشور - مربی و داور فدراسیونهای شنا و کاراته جمهوری اسلامی ایران ، عضو هیات رئیسه کاراته مازندران ، دبیرهیات شنا مازندران – کاندیدای سابق مجلس هشتم ساری
نا شناس 30 مرداد 1387
انشا... بتوانیم با استفاده از تجربیات پیشکسوتان این رشته در آینده بهترین کشتی گیرهای جهان از استان ما باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.